top of page

Ung og fri!!!

Public·5 members

Hej alle sammen Jeg er ikke kun ny her i gruppen, men også i dette forum. Jeg må indrømme, at jeg er vild med ideen om en platform som denne. Jeg fik konstateret type 2 diabetes i '16.

Det jeg oplevede den gang, var at stå meget alene. Der var ingen i min familie, eller nærmeste vennekreds der havde det. Selv om alle var klar til at støtte mig, efter bedste evne, var det ikke det samme, som første gang jeg havde en snak med en der havde diabetes 2. Det at møde en, der havde personlig erfaring, og som havde lyst/mulighed at dele deres erfaring, var det fedeste oplevelse. Jeg ønsker ikke andre skal få det, men det at vedkommende kunne nikke genkendende til min oplevelse, var rart. Samtidigt kunne denne person fortælle om nogle af deres oplevelser/kampe med sygdommen, som fik mig til at sige "det kender jeg godt... jeg troede bare at det var mig der var tosset/doven/uduelig" var fedt, for endelig var jeg ikke alene.


en hver der måtte have spørgsmål, er velkommen til at spørge. Jeg lover jeg vil gøre mit bedste for at svare. Mine svar vil, for det meste, være min egen erfaring, men jeg håber at det kan hjælpe andre på vej, til at forstå deres sygdom.

Christian Stenz Petersen

About

Husk, at din tilstedeværelse her er afgørende, og sammen vil...
bottom of page